U know it ain`t love.

Lägger mig i sängen och ska försöka att göra något vettigt! (blogga...) 
Hahahaaa! 
 
Sover inte alls bra i min nya lägenhet känns som om att det är någon eller något som står och tittar rakt över mig när jag ligger och ska få min skönhetssömn.
Det är så hemskt, och jag är inte alls van att sova själv nu längre, måste börja att vänja mig sova själv alltså...
Ehm, ja. Min dag startar med att jag försover mig för att mitt larm inte ringer, vilket jag måste ha stängt av utan att jag kommer ihåg... (SUCK!)
Stressar ner till bussen och hinner precis, springer till skolan efter jag hoppat av bussjäveln. 
Inser sedan när alla går in till sina klassrum att det är TISDAG! TISDAG! WTF! 
 
Lilla Anja hon är ju nämligen LEDIG LEDIG LEDIG på TISDAGAR! FML!
 
 
 
Love my new shoes! <3
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0