stjärnorna lyser i så klart i dina ögon.

 
Skolan slutade 11.00 i fredags och jag satte mig på bussen 12.45 hem till min kära mor och syster.
Jobbade i Lördags och vandrade sedan vidare ner mot Sofies nya crib.
 
Blev inte ute alls för länge, hade alarm på 08.00 då jag gjorde mig redo för att åka in till stan med min mor och handla mat. Men såklart som vanligt blir det alltid mer än vad man har på inköpningslistan, alltid! 
 
Hej familjen Störvold.
 

Mamma köpte ur snygga underkläder till mig och en skjorta som är dagenskläder ( inte endast dock )
Lite små pynt till lägenheten åkte också ner i kundvagnen :D 
 
Idag är det måndag och det är ur tråkigt väder så jag blir mörkrädd. 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0