without you

Torsdag förra veckan åkte jag till Åsa och bakade bullar, mums! 
Fick dock inte smacka några för att jag åkte hem till Föllinge med min mor istället. 
Kände att jag inte längre orkade vara i stan längre och vara stressad, vilket idag syns otroligt mycket i mitt aniskte... 
ACNEFACE!
 
Helgen, jag tittade på X-factor hos min vän Sofie och sedan gick jag hem och lade mig och somnade som en stock. HAHAHA! Appropå stock så åkte jag till gubbens jobb i Torsdag och kollade vad han sysslade med på kvällarna. Hahahah! Shite vilket hemskt jobb .. Skulle aldrig palla att sitta still i över 8 timmar och göra samma sak hela tiden, nej ucsha! 
Lördag jobbade jag 12-21 samma sak på fredag fast 7-12. 
 
Söndag 14.00 åkte jag in till stan och träffade E. 
Åkte till Brunflo och kollade när dom körde fiddy. 
 
Anja.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0