feedback och massa ångest.

jag känner att jag kan vara hopplös och ibland att jag inte har någon vilja alls.
Att jag inte har en vilja till att ens vakna upp på morgonen och gå till skolan och göra det jag kanske inte man ska säga "måste" för det är ju egentligen inget jag "måste" utan det är något jag vill klara mig igenom i livet. Något som jag kanske inte känner starka känslor för längre. Allt har blivit så otroligt grått inom mig och nästan allt runt om kring mig. "Vänner" ringer när dom kan och har tid, men då är det inte för att hänga, pojken bryr sig inte om att jag är ledsen varje kväll, inget han vill ha något med att göra. Den ända jag känner jag har kvar är min mor, som hjälper mig på bästa sätt när jag är ledsen och inte vill mer.

Hur ska jag orka längre än det här?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0