Dunder och skit mat

Okej, denna helg tog jag ledig från jobbet och spenderade tid med min E och vänner. :) hängde på dunder i fredags och åt ute med fina vänner :) riktigt trevligt, såg etype för andra gången, kanske man ska säga sista gången också. Han är fan inte alls bra... :/ men men vad gör man inte för älsklingens skull, kan alltid lossas att man tycker han är bra :D Ehm igår så sov vi bort hela dagen, senare på eftermiddagen var jag ute och sprang, filmmys senare på kvällen :) idag har jag inte alla gjort något, ska snart bli middag med gubbens släkt sen blir det raka vägen hem till föllinge :/ jobb jobb jobb och åter jobb som väntar :(
Mobilinlägg!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0