sova sova sova.

Hälsocentralen kl 9 imorse, som vanligt får man ta lite prover och sedan säger dom bara " hem och vila ".
Amen vafan, vill ju inte ligga hemma nu hela denna vecka pga. att jag inte fick pencelin eller något skit. Visst fick jag tabletter så nu kan jag äta lite, som en vanlig männsika. Men blir som en liten chock för magen eftersom jag inte ätit riktigt på 3 dagar. Som sagt så tror jag inte att jag kommer gå på skolan denna vecka, fan fan fan. Känner att jag inte vill missa de som händer nu första veckan, när man liksom har riktiga lektioner. Åsså vill jag lära känna min nya klass, får hinna med det sedan. Sovit bort hela dagen, får se dock om jag kommer kunna sova något inatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0