Back in town.

Östersund, kommer ihåg när man var liten och var helt överlycklig för att mamma
och jag skulle åka till "stan" som vi alltid sare. Man var så exhalterad över
att man äntligen skulle dit! Dit till stora staden!
Nu när man bott här i ett år, känner man att de är inte så himla spännande och roligt
som de var när man var 9. Nu när man kan nästan allt utan till. Bussar, affärer, man vet exakt vart allt
är, nästan. Då sitter jag här igen i lägnehten, varit med min goda vän Roland Olofsson och haft de roligt!
RIKTIGT ROLIGT!
Men nu är jag själv, och hoppas på att någon god hjärtad vän kan höra av sej. :)
AnjaCarolinaBlom.
Kommentarer
Postat av: beccis

hoppas du får en mysig söndagskväll! :)

2011-09-18 @ 19:29:40
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0