Mamma. <3

Usch å fy å blä, vaknade kall svettig och med gråten i ögonen.
Fy tusan vilken hemsk dröm jag hade inatt...
Mormor tyckte jag var för fet så hon ville att jag skulle dö och mamma brydde sej inte ett skit ...
Åkte med ett tåg, och tågchaffören bestämde sej för att ta självmord vid en bro ovanför vattnet ...
JAG KLARADE MEJ!

Men tog ett rejält snack med min mormor, frågade om hon tyckte jag var finare när jag hade anorexia.
Såklart tyckte hon de...
Vet inte riktigt hur de slutade för jag vaknade ...



LEDIG från skolan idag, eller vi hade ingen lektion idag!
SOFTARE!
Blir stan med Ida nu och kanske en timma ca. 
Sen kommer mamma till stan så jag hoppas hon frågar om vi kan fika för jag har ingen frukost hemma. :)
Sen blir de åka till T-valla och klippa morsan.
Sen tillbaka till stan och klippa Ida! :)

Spännande!



AnjaCarolinaBlom
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0