Halloween.

Inte orkat blogga nu på ett tag.
Men som ni såg i det senaste inlägget så gästblgogade min kära vän Emma. :)
Fina rader hon skrev, de gillar vi.
Hon lovade även att jag skulle göra ett litet videoinlägg, men nja får se hur de blir av med de.
Igår var jag på stan och köpte en tröja, är fortfarande lite osäker på om jag ska behålla den eller inte.
Ehm ikv, är de ju halloween firande men det blir att jag inte kommer att klä ut mej.
Kommer att bli en otroligt romantisk middag med bruuuuuuudarna i klassen!
MYSPYS!

'

Såhär såg jag och Linda ut förra året.
MISS IT! <3
Kommentarer
Postat av: EMMAS!

Godmorgon, hur är det med dig idag? kram :D

2011-10-28 @ 08:50:18
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0