AnjaCarolinaBlom

Nyss kommit hem från skolan, och drar snart i väg för den andra träningen för idag :)
Ska bli riktigt roligt, och kommer att kännas konstig att börja träna inomhus igen, men de ska nog funka.

Nu tänkte jag ge er era svar på frågestunden :)
Hoppas ni blir nöjda med dem svar jag gett er!!


Emma : Vilka bloggar läser du?

Svar: Läser massa olika bloggar, bla. Kissies (bara endast för att hon är blåst och otroligt ovacker), Kenzas, Dessie, Paow, Majatannå, Lowsa.blogg.se mm.

Anonym: Är du singel? Nej jag är inte singel, har varit förlovad i 7 månader! <3

Elin: Hur många besöker har du? Jag har runt 110 – 200 läser om dagen, beror på lite hur mycket jag bloggar. Ju mindre jag bloggar desto mindre läsare får jag.

Vad fick dig att börja blogga? Jag började blogga för att jag tänkte väl mest skriva av mig lite i den och bara avreagera mig i den.

Nathalie Nyren

Chips eller godis?  GOOOODIS!

Favorit resemål? Har aldrig varit utomlands men, vill verkligen åka till spanien, hawaii, thailand och massa andra ställen J

Alice

Vilken blogg tycker du mest om?  Svår fråga FAKTISKT, ehm tycker om alla jag läser annars skulle jag nog inte lägga ner energi o läsa dom ;)

Gillar du någon just nu? Ja om jag är förlovad så gillar jag honom såklart! <3


Anonym

1. Hur kan du vara så snygg? Jag är snygg för att jag kan och vill!

2. Läser du Kalle Anka? Nej hatar Kalle Anka och hans fula vänner.

3. Känner du Emma Högberg? Har en tjej i min klass som heter de, men hon är typ bara töntigt och jag pallar inte henne J Inge illa menat!

4. Är det okej att kalla dej för råttan? BLIR ARG OM DU SÄGER DE NÄR JAG HÖR DE!

5. Är emma högberg bäst? Nej hon är ganska så sämst!

6. Hört att Emma Högberg är din idol är det sant? Nej de är inte sant på en fläck!

7. Gillar du tomater? Nej, eller ibland!

8. Är du med barn? Kan ju alltid hoppas.

9. Vill du gifta dej med mej? Bara jag får en fet och dyr ring med massa diamanter!

10. Om fråga nio blir ett ja, isånafall  kan du tänka dej ett sommarbröllop? Visst, betalar du?

11. Jag vill gärna  ha hästar till bröllopet att rida in på, vad sägs om de? Hästar är till för att äta inte att ha på bröllop !

 

Karl.

1.       Hur snygg skulle du säga att du är på en skala 1-10? En 10 lätt!

2.       Skulle jätte gärna vilja se mer videobloggningar! Blir de några sådan?  Nej hatar att typ prata med mig själv …

3.       Vad tycker du om mitt namn? FULT, ÄCKLIGT OCH SKABBIGT!

4.       Har du en katt som heter arnold? Har inte en kattjävel, tål inte katter!








Kommentarer
Postat av: beccis

önskar dej en trevlig tisdagskväll :)

2011-10-11 @ 20:27:58
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: E M M E L L Y

Haha godis är så mycket bättre än chips ;)

2011-10-11 @ 22:45:52
URL: http://emmellys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0