Starten på dagen.

Igår läste jag något helt otroligt, nämner inga namn eller så.
Men de är bara en hel sjuk sak, läste texten. Den fick mig att börja tänka om.
Ta vara dom nära och kära man har.
Fick rysningar i hela kroppen, fällde en tår.
Allt har förändrats, jag känner mej ensam.
Jag känner att jag har tappat något, något som är värdefullt för mej.
Något jag vill hitta tillbaka till.
Att ha känslan att man alltid någon som bryr sej om en.
Känns som om att de försvunnit, tagit slut!
Vill hitta tillbaka nu genast! <3
Kommentarer
Postat av: lovisa

Vad ska du hitta på i helgen?:)



Vill bara tipsa dig om en sak! du kan vinna en VALFRI vara från brandsinfashion.com! du kan välja bland; badmode,väskor,jackor,skor,smycken,plånböcker och MYCKET MER! av märken som converse, dior, chanel, ed hardy mm.

vill du delta? klicka då här:http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-05-06 @ 09:32:09
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp en annan video när du sjunger, inte den när du sjunger på skolavslutningen ? :) du är jätte duktig!

2011-05-07 @ 00:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0