sola och träna!

Inte gjort alls för mkt idag, sovit länge! :)

Sen är de ju mors dag så då kom moster, felix, maja, mormor, kjell och roger :)
Dom satt å svulla medans jag spelade spel med barnen :P HAHAHA!

Kom nyss från solariumet så nu är man brun och fin! :)
Ska fixa middag och sen övningskör jag till träningen (Y) AWESOME!

Måste bara säga de att de här med att inte tvätta håret på 14 dagar, jag ger upp!
Har träning ikv, och de ska bli så otroligt skönt å tvätta håret!
LÄNGTAR LÄNGTAR LÄNGTAR!!!!


_______________________________________________________________________________________________


Dag fem, sex män jag tycker är ursnygga:

1. Paul Walker



2. Cam Gigandet



3. Zac Efron



4. Ryan Schekler



5. Robert Pattison



6. Erik Scherman <3

Erik Scherman


Peace and love, Anja.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0