skit liv!!

Jaaa, då har man varit på skolan och jobbat ihjäl mig.
Aa, jag verkligen älskar matte så vad gör man inte för att jobba med något man verkligen tkr om.
Eller ?!

Nejj tror verkligen inte de.

Sedan åkte jag och Marina hem till mig i Torvalla och fixade en sak åt Erik, sen åkte vi och skicka de.
Sprang till bussen för att inte missa den.
Kom till stan gick o snurra där, riktigt roligt! :)

Tack Marina för en underbar dag med roligheter och skvaller! :D

Nu tänker jag inte röra en fena, ligga på soffan och arbeta med saker som ska vara klart.

Fakta!

Nu när alla i klassen ändån vet om att jag ska byta linje, så tänkte jag berätta lite.
Jag går ju som sagt Frisör på John Bauer skolan i Östersund. Men har nu för ungefär två månader bestämt mig för att byta till Idrott o Hälsa som jag kom från allra första början ifrån.
Känner mer att de är min sak att hålla på med idrott/fotboll än att klippa och färga. Så bestämde mig för att byta. känns bra och samtidigt dåligt och tråkigt. Alla snälla vänner i klassen kommer man ju självklart att sakna, men kommer även att vara skönt å slippa en del tjejer i klassen man inte kommit överens med från första början. Slippa skit snack vore ju inte heller helt fel, inget man kommer att kunna komma undan men kanske inte kommer att bli lika mycket. Ehm .. aa ni som tror att jag kommer att börja i ettan igen, så kommer de ju inte ske. Jag kommer att gå sommar skola i en vecka som de heter då. Lätt värt de än att gå om ett helt år!! Ehm aa. Frågor om detta så är de bara att komentera så ska jag försöka skriva ett bra svar på de.


Soff look!




Peace and love, Anja.
Kommentarer
Postat av: Marina

Hihi tack själv Anja!! :D det var grymt! :D

2011-05-26 @ 14:25:04
Postat av: ellinor

jag kommer att sakna dig väldigt mycket vännen :( <3 tycker det är tråkigt att du ska sluta <3

2011-06-05 @ 11:15:15
URL: http://ellinorlandstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0