Haha, jo tjena!

Å jag som skulle börja blogga mer :)
Haha, nja tror inte riktigt på de jag men ;P
Ska göra mitt bästa iaf.

Idag är de fredag och jag är typ "ledig" från skolan.
Skulle göra ett projektarbete så behövde inte åka till skolan för att göra de, utan skickar man inte in de förns på måndag så får man smisk.
Jag har precis skickat in de och jag hoppas för guds skull att Mia och Annette tkr att de är ett bra arbete jag gjort.

Ska pallra mig upp nu och packa inför hemfärd och fotbollsmatch ikväll och imorgonkväll! :)
JIPPI!!


Såhär ser min helg ut:

* Åka buss hem
* Springa till fotbollsmatchen
* Springmeet i OPE, ( KANSKE )                      
* Match mot ström
* FEST!!




Peace and love, Anja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0