funkar de verkligen?!

Tjenixen!

Tänkte bara säga de att jag har blivit tipsad om hur håret kan växa lite lite snabbre.
Klart man vill ha långt och friskt hår nu till sommaren, de har alltid varit min dröm! :)
Haha, ja nu ska jag komma fram till vad de är jag har blivit tipsad om.

Att tvätta håret varje dag är ju absolut inte de bästa!
Men nu fick jag höra att man inte ska tvätta håret på 14 dagar!
HELA OTROLIGA 14 DAGAR!
De är ju sjukt.

Jag har nu inte tvättat håret på 4 dagar så nu har jag bara 10 dagar kvar.
Får se om jag klarar de, är lite orolig över att jag inte kommer klara de.
Men, alltid värt ett försök! Tänkte göra allt nu för att få längre hår.


TIPS!

Att använda matolja i håret är tydligen en grej man kan göra.
Men använd de för guds skull inte som hårinpackning!!
Har du kluvna eller torra toppar är de ett tips! :D

Hoppas verkligen att de funkar!!



OSÖT BILD!!
Kommentarer
Postat av: Tone

super duper söt bild ju :D

2011-06-06 @ 16:16:57
URL: http://tonel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0