bal!

Idag är de en lördag och jag klev upp klockan SEX!! ALLTSÅ 06.00 !! SJUKT!
Skulle ha Jb summer breeze på stor torget med modevisning och frisyr uppvisning.
Riktigt roligt var det, men hade inte så tur med vädret!
Bara ÖSTE ner regn, men men. Man kan ju inte ha allt för tur inte.
Klockan 20 över 2 stack jag iväg för att hjälpa Jenniefer inför balen hennes.
Åh vad jag också vill gå på bal, hoppas verkligen att de är ngn som kanske bjuder mej nästa år! :) IIIIH!
Fixade och donade med jenniefer ett bra tag.
Sedan gick man och kolla på alla coola bilar och alla fina flickor som klädde upp sig såå fint!
Nu ska jag snart äta med Erik och sen drar jag nog till Thilde! :)
HARE GÖTT!
Peace and love, Anja.
Finaste !!

Dagens outfit:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0