torsdag.

Okej nu är de så här att imorgon har vi egen hårvård på min skola, och då får vi göra absolut precis vad vi vill bara vi själva blir nöjda med de :)
Och, snart är de ju sommar och jag saknar verkligen att vara blond.
Så nu har jag lite beslutångest...
Till sommaren skulle jag vilja se ut så här i håret.
Så tänkte att jag färgar ljusare slingor i mitt hår då.





men jag funderar även på att färga utväxten .. Hmmm så svårt!!
Tänkte liksom jag har ju brunt löshår och jag jag vill hemskt gärna använda de så länge som de går ...



SNÄLLA KAN NI INTE HJÄLPA MEJJJJ ?!?!??!?!


Peace and love, Anja.
Kommentarer
Postat av: lovisa

du är ju så snygg i båda! men jag tycker nog blondt till sommarn :) ♥

2011-03-23 @ 19:26:13
URL: http://lowsa.blogg.se/
Postat av: Nina

du kan ju slinga löshåret med?

om det är äkta så brukar det ju inte vara några problem och jag har själv gjort så :)

puss bby

2011-03-24 @ 19:53:07
URL: http://bossbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0