Tisdag = TRÄNING!

Ao, passar på att uppdatera bloggen lite :)

Såg att de inte var gjort på ett bra tag, så nu när jag har svenska och kollar på en otroligt dålig film så kör vi på att blogga lite :)

Haha, som ni kanske ser så har jag bytt header, min andra va så röd och julig så nu kör vi lite standard för att de är vår och snart kommer sommaren, så då kör vi på en lite somrigare header! :)

I helgen, så har jag bara legat hemma i Torvalla och varit magsjuk.
Sen på söndagen så körde Erik Scherman tävling i SM. :)

COOOOLT!

Igår gick jag till skolan, men va bara med på en lektion för att jag kände mej inte riktigt kry!
Sen inatt har jag haft feber och skit så jag har inte sovit så bra...

Nu är de snart lunch, är skit hungrig!




En liten bild på älsklingen när han är IN ACTION!
<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0