svar på era underbara frågor! :)

Aa okej, nu när jag och Erik fixat oss klart och inväntar vårat sällskap för denna kväll så tänkte jag bjuda er på svaren som ni har ställt i frågestunden :) 



Går du i någon sport? Iså fall vilken?

Svar: Fotboll är livet säger jag bara, jag har spelat i OIF (Offerdalsidrotts förening) där har jag spelat nu i ett år. Innan de så spelade jag i FIK (Föllinge) men bytte sedan för att få bättre kunskap inom de jag gillar som mest.


 

Hur gammal är du?

Svar: Jag är 16 år gammal, fyller 17, den 2 April.

 

Hur länge har du bloggat?

Svar: Jag började att blogga i Augusti 2009, så jag har snart bloggat i 3 år, verkligen sjukt fort de har gått. Sen har man ju absolut haft sina tider då man nästan inte har bloggat alls…

 

Gillar du att läsa minderårigas bloggar?

Svar: Ehm .. De där lät ju verkligen som om att jag var en pedofil eller ngt, men de händer väl att man går in på några bloggar ibland, och då kanske dom är mindre än vad jag är men. Tjejer som är 12, 13 år som har bloggar lägger jag ju inte precis till i favoriter kan man ju säga.

 

Skulle du vilja läsa min blogg?

Svar: Det beror alldeles på vad du skriver i din blogg, skriver du om allt o inget så nej.

 

Är du tillsammans med någon?

Svar: Ja de är jag, Erik Scherman, han är 20 år och fyller år 3 april. Ganska roligt! Vi bor ihop i Torvalla, några km utanför Östersund.

 

Gillar du någon nu, asså typ kär?

Svar: Jaaa absolut, klart att jag är kär i min kille!

 

Vad betyder mest för dej?

Svar: Mina kära vänner betyder allra mest för mej, sen så bryr jag mig väldigt mycket om min familj och andra här i världen.

 

Vilka bloggar läser du?

Svar: Jag läser alla möjliga bloggar, har minst 30 st som jag följer varje dag J  Men läser även dem som man kan kalla ” Stora bloggar” tex. Kenzas, Kissies, Dessie, Isabelle, Blondinbella mm.

 

Vart bor du?

Jag bor nu i Torvalla, men kommer egentligen från en liten by som heter Föllinge ( Föling som ma seg.) Flyttade till Österund nu när jag började gymnasiet på John Bauer.

 

Har du pojkvän isf hur gammal är han och vad heter han?

Jaaa, jag har pojkvän, han heter Erik Scherman och är 20 fyller 21.

Vad är det bästa minnet med mig?

Hm, ja Nina de går inte att bara välja ut ett minne. Kommer ju aldrig att glömma alla tältkvällarna vi hade, jag var alltid feg och ville hem.. HAHAHHA!  Sen när vi ”snodde” kycklingarna på 4H och typ skulle ”uppfostra” dom, hahah alltså gud de är verkligen sjuka minnen jag kommer ihåg. Men en sak som jag ALDRIG ALDRIG kommer att glömma va din elbil som jag ALDRIG fick testa, guuuuud vad jag blev sur över de J HAHHAHAHA! Jag älskar dej Nina Wallin. <3

 

( do you remember this? <3 )  

Hur många besökare har du?

Har runt 100 besöker varje dag, beror på hur mkt jag bloggar.

 

Vilken är din favorit affär?

Hm, ja jag antar att de är klädaffärer du vill veta. Dom som jag mest går till är nog Carlings, Monki, BikBOk och H&M. Men sen är de ju typ Stadium o sånt också.

    

Längtar du till sommaren?

Jaaa självklart, jag vill bli brun och kunna vara ute varje dag hela tiden!



Hoppas att ni fick era svar besvarade! :)

nu ska jag sätta igång med att hälsa på mina gäster. <3


Peace and love, Anja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0