jag är högt över molnen.

Ao, kan man säga :)

Firade et thalv år igår med min alldeles egna Erik Scherman. <3
De firade vi med GODIS & FILM! :)
Sedan på kvällen åkte vi ner till Tornäs o firade Andreas Blomfeldt, riktigt trevligt var de!

Idag har jag inte gjort så jätte mkt, har varit o kört skoter med Antionia och Sofie.
Inte så jätte skönt att köra på leden .. HÅRT SOM SATAN..

Nu har jag fixat mej för att jag och min mormor ska åka till min fader o kolla på bebis o ta kort.
Sedan blir de äntligen träning :) I LIKE!

Måste springa av mej allt skit jag tog å proppade i mej igår :)
HAHHAHAHAHHA!!


Får se om jag kanske får några kort av pappa sen.

Peace and love, Anja.

Kommentarer
Postat av: johanna

fin blogg :)

2011-03-06 @ 20:57:22
URL: http://bbarajjjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0