Ett annat ögonblick, 21.

Ett annat ögonblick, hm ...

Kan aldrig glömma nu när min mamma låg inne på sjukhuset här i Östersund.
Hon mådde verkligen skit dåligt, och hon visste inte var det va...
Hon hade lågt blodvärde och så, de är verkligen inte en bra sak liksom ...

Hon hade haft de för 20 år sen, så var hon inte gammal. 19 år.
De visade sej efter några antal blodtester att hennes mjälte hade även förstorats .. Illa ...

De sköterskorna hade som hemlighet var att dom hade tagit ett graviditetstest. :)

jag och min mormor var på besök och vi fick gå en sväng men gick då inte så långt, bara satte oss på en stol.
Och väntade, och hörde " DE ÄR POSITIVT!! "

Jag började verkligen STOR grina, åå de va så fint!

Sen blev min mamma lite förvånad varför jag stor bölade ( jag skull ju egentligen inte höra ngt ) :P
Åh jag kramade min mamma då!! :D


De var verkligen ett ögonblick jag ALDRIG kommer att glömma. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0