ont i halsen ...

Åh herre gud vilken kväll/natt de har varit :P
Haha, är skit trött och jag vet inte vart jag ska ta vägen för att jag har SKIT ont i halsen :(
Blir ingen träning för mig ikv inte ...
SKIT LIV!!


Va med Andreas Karlsson från strömsund och hans kompis Marcus :)
Trevligt hade vi, åkte sedan ut en sväng men blev inte riktigt som man hade tänkt sej, men men :)
Nämner inget..

Sitter nu och kollar på DH. :)

Åker väl in till staden snart!

______________________________________________________________________________________________

 

Dag åtta.

tre tändande saker.

1. Killar som luktar gott.
2. Nyrakade.
3. Humor!





Peace and love, Anja.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0