one week.

On week and no see.
Aa, kan man väl säga, va en vecka sedan jag bloggade.
Men har varit upptagen med massa annat, njuter av sommaren :)
Jobbar å sliter kan man ju säga att jag gör.
Sen i torsdags va jag på Dunder å såg Jay Smith.  ( eller nått. )
Åkte sen till stan på fredag, to my little honey boney! <3
Hade underbar helg med Erik, bara slappade och mådde gott.
Imorgon börjar verkligheten igen ... BLÄ BLÄ BLÄ!
Skitgöra man gör alltså, ucsh jag spyr.

Klippte My och Fredrik idag, (Y)
Gick toppen!
My hjälpte mig även med att slinga håret, så nu är man lite blondare än förr.
(Lägger in en liten bild senare.. Imorgon )
Mamma är höggravid och är bara sur å tvär.
Skulle egentligen bli stora syster idag men icke.
En annan dag. ;)
Peace and love, Anja.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0