Typiskt

Jaha, då vaknar man upp kl 06.00 härligt!

Sedan känner man efter lite och jag kan inte andas genom näsan riktigt ... WTF!
Ajja, bara kliva upp för att idag har jag svenska redovisning, vilket kommer att gå åt fanders!
OMG OMG OMG IG IG IG IG IG!


Hoppas att Gitt vaknat på rätt sida idag.

Som sagt igår så skulle jag kolla på top model, kollade halva sen somnade jag ...
Hopp, fan fan fan! Missade hur alla bilder såg ut , men men ;)


Igår när jag skulle gå till ICA och posta ett brev så pratade jag med min älskade vän Nina Wallin :) <3
Sen när jag gick hem, gissa vad ?!





En sådan lite sak låg på marken o bara ropade för att ngn skulle plocka upp den!
VILKET JAG GJORDE!

Gav den till Erik för jag har ingen användning för den.
Haha även att den funkar å ;)



Peace and love, Anja.

Kommentarer
Postat av: nathalie

åh tack så mycket, roligt att höra att du gillar min blogg.

Du har ju en super härlig blogg själv tjejen :)

Allt bra med dig denna tisdags förmiddag? :)

2011-01-25 @ 10:26:28
URL: http://nathaliehaggberg.blogg.se/
Postat av: angelica

sv: tack detsamma du :-)



allt bra med dig? <3

2011-01-25 @ 12:52:44
URL: http://angeliicakarlsson.blogg.se/
Postat av: FATMA | underhållning

Vad tycker du om Big Mommas filmerna? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0