Träning!

Ursäktar mig att jag inte har skrivit, men jag har inte riktigt mått så där super bra!
Ehm, pratade med min farmor igår och hon frågade om jag ville komma och hälsa på min pappa på sjukhuset idaag eller imorgon, vilket jag inte alls vill!
Som ni alla kanske inte visste så ska jag få syskon, vilket jag kankse inte är sisså där super duper glad över, ( LÅNG HISTORIA ).
Ehm, så nejj nejj nejj de vill jag inte alls göra!


Sedan idag, så jag ville verkligen inte kliva upp för att jag hade skit ont i hövve ...
Jävla skit, ajja de va bara att stoppa tummen i arslet o kliva upp!

Hade Svenska och Idrott idag :)
Idrotten sög verkligen! Sen kände jag att jag gjorde inte så mkt på svenskan ..
De ska jag ta igen!


Nu tänkte jag faktiskt fara på träning (Y)
Awesome!


Peace and love, Anja.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0