snart e de fredagsmyyyyyyyyyys!!




Hejhej :) Ligger i sängen och lyssnar på Disney musik !
Åh de väcker så mkt minnen, jag älskar!!
Man kan ALDRIG lessna på Disney. <3



Älsklingen ligger och sover så då passar jag på å bloggar :)
Han tkr att de är skit tråkigt när jag ska hålla på å blogga, men de skiter jag i ;) HAHAHHA!

Ehm idag, va vi i salongen HELA dagen lång.
Vi kanske gjorde de som är tråkigast av allt, PERMANENT!
FY FARAO, de är sjukt tråkigt !!

Ajja, jag överlevde.

Sedan gick jag å Emelie till Linda och Thilde som satt å svullade ;)
Haha sötaste. <3


sedan hämtade älsklingen mig på stan :)


Dagens :

Byxor - Veromoda
Linne - Jc
Blus - Vila



Peace and love, Anja.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0