NO TITEL.

  Känner att jag inte har ngn bra rubrik, men de går bra ändå :)

Igår va vi som sagt i Åkersjön, jälva skit väder så vi va inte där så jätte länge.
Sen när vi va påväg hem så gick de inte så jätte bra, skulle hälsa på en kompis till Erik sen påvägen hem så körde vi ner i diket pga. de jävla skit vädret som var ..
Ajja, men vi kom upp iaf, fick hjälp av en kompis till Erik.
Men typ när han kört 50 meter så sitter han själv fast i diket!
" DE ÄR INTE SANT, utbrister jag " :)

HaHa, händelserik dag.
sen på kvällen åt vi god mat och tog de lugnt, men jag var bara tvungen å ta mig i kragen å jobba lite matte ..
Gick ju inte så jätte bra, fan fan fan fan fan!!


Erik sov här iaf, fast han sa att han inte skulle de för att han skulle köra cross.
HAHAHA!

sov till typ 10 i 12 idag, SKÖÖÖÖÖÖNT!

men nu kommer jag inte somna inatt, så kommer vara svin trött imorgon på skolan eller kanske inte ;)

Peace and love, Anja.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0