Helgen. :)

Har inte pallat bloggat så mkt, vet inte riktigt vad jag ska skriva :)

Så nu tänkte jag skriva några rader om min helg. :)


Igår, va de meningen att jag o några vänner skulle ha de roligt.
Men så blev de inte ... JÄVLA SKIT!!
Får bli antingen nästa helg eller helgen efter den ;P


Ehm istället umgicks vi med Lovisa och några kompisar till henne :)
Riktigt mysigt faktiskt.

Följde sedan Erik till krokom på världens B-fest!! HAHAHHAHA!



Idag, umgicks jag med Thilde, Linda, Emelie och Ann-sofie :)
Gick o kollde på hockey.



Östersund mot Brunflo

Tuvär så vann Brunflo, jävla skit!


Åkte sedan hem och åt, sedan var de meningen att jag skulle umgås med flickorna, men så blev de inte.
Tänkte sedan att jag, Erik och hans kusin skulle på bio.
Men kom försent ... TUSAN!

Åkte sedan på " hemmakväll " och hyrde 3 filmer. AWESOME!



PÅ MED MJUKISKLÄDERNA, DAGS FÖR FIIIILM! :)


Gårdagens outfit :




De va min helg, imorgon är de REDAN söndag!
Och jag ska på träning!
JIPPI!!

Peace and love, Anja.
Kommentarer
Postat av: Siolia

Haha söt du är, tack :P

Ja det kan jag göra, har dock en massa andra att också göra. Men om du skriver ett mail till mig ([email protected]) och berättar vad du vill ha, bilder, färger. Så kan jag se vad jag kan göra :)

2011-01-16 @ 14:22:38
URL: http://siolia.se
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2011-01-16 @ 16:40:55
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0