fet som en gris och trött som en sengångare ...

Ja, men precis ;)

Som sagt så hade jag en modell idag, Emma Jonsson heter hon!
Tänkte ju ta för och efter bilder, men de kom inte på tanken för att jag var så nervös och inne i klippningen :)

Ska bättra mig på att lägga in bilder!

Igår blev jag storasyster !! ;D
Vet inte om jag ska vara glad eller ledsen faktsikt, men men ...
Ska gå dit imorgon och kolla, så de kommer att bli spännande!
Tänkte ta några bilder på honom :D



efter skolan gick jag till mamma på sjukhuset, hon har blivit sämre ..
Stackare, vill vara där hela tiden med henne..
Men de känns inte alls trevligt att vara på sjukhuset 24/7
Får göra de bästa utav de och bara gilla läget.

Lagade panerad fisk och potatismos som middag.
Gött!


Nu skulle jag LÄTT kunna somna.

Peace and love, Anja.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0