andledningen till att jag inte har bloggat!

Igår började väl dagen inte så jätte bra, kände att de var ngt som spökade ...
hade salong, och de gick skit bra tills jag får ett samtal efter lunch av Erik...

Han visste inte vart han var eller vad som hade hänt, då visar de sej att han har kört åt helvete med skotern.
DUKTIG HAN ÄR!





Ett stort tack till Thilde, Emelie och framförallt Linda för att hon följde med mig till akuten med Erik.
De uppsakttar jag verkligen. <3
Tack mina älskade flickor att ni finns.


va på sjukhuset till halv fem ungefär.
De gick väldigt fort men de va nog för att han fick hjärnskakning.


Nu idag var jag ledig för att jag har skrivit klart allt i bild och form. (Y)
TOPPEN!

Ska nu följa med erik till odenskog och sedan blir de hemfärd till Föllinge, bloggar mer sen! :D


Peace and love, Anja.
Kommentarer
Postat av: M e l i n d a

nej gud vad hemskt ! :O



vad tycker du om dessa skor, hiss eller diss?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0