2011

- gjorde du något i år som du aldrig gjort förr? Allt, nästan

- dog någon som stod dig nära? Ao ...

- vilka länder besökte du? Norge

- är det något du saknar 2010 som du vill ha 2011? Året har inte börjat ännu! ;)

- vilka datum från 2010 kommer du alltid att minnas? 5 September, 20 Augusti

-största misstaget? Att lita på de som man inte ska lita på...

- har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld till tusen, åkte in för blindtarmen ...

- bästa köpet?
En blus från Vila!

- vad spenderade du mest pengar på? Kläder, min kille, mat.

- gjorde någonting dig riktigt glad? dom varma sommardagarna och mina vänner!

 
- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010? Ehm, massa :)

- är du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag tror att jag är gladare och mindre ledsen.- vad önskar du att du gjort mer? umgåtts mer med mina vänner

- vad önskar du att du att du gjort mindre? tänkt på gamla saker, deppat

- hur tillbringade du din midsommarafton? tillbringade den med min dåvarande pojkvän sebastian

- har du druckit alkohol i år? har hänt

- har du vart stupfull? närå

- har du sett någon varit full? kan man säga!

- blev du kär i år? det blev jag

- hur många förhållanden? 2

- favoritprogram i sommar? kollar nästan aldrig på tv, så jag kommer faktiskt inte ihåg vad jag kollade på i sommras, haha

- bästa boken du läste i år? Jag kan säga att jag har typ inte läs någon bok ;)

- största musikaliska upptäckten? Lissie - when im alone ?!

- något du önskade och fick? Ett förhållande med en kille som jag älskar!! <3

- något du önskade dig men inte fick?
jorå

- finns det något som skulle gjort 2010 bättre? Yes, OFC!

- hur skulle du beskriva din stil 2010?
Min stil är den vanliga som jag alltid haft.

- vad fick dig att må bra?
mina fina vänner

- vem saknade du? finns några, såna man tappat kontakten med lite

- fått någon ny vän? jadå
 
- årets besvikelse? saker som inte blir som man tänkt sig

- årets bästa? vänner, en del av sommaren. början av året, min kille!

- årets tältning? Årets ? Har inte tältat ännu ;)

- vad gjorde du på din födelsedag 2010? Hade födelsedagsfest hemma och festa gärnet med mina älskade vänner. <3

-sammanfatta 2010! ännu ett år man kommer att minnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0