tar en paus.

Jag orkar fan inte jobba längre ...
Jag är sjukt trött, har inte sovit ett skit inatt.
Sen är de fan inte min dag idag, ställde klockan på halv sex, jo sen så när den ringde så hade jag bara sovit kanske i tio minuter ... ROLIGT VÄRRE!


Aa, stängde av väckaren o somnade om.
Hade inte Linda Swanesjöö skickat sms till mig så hade jag fan inte vaknat.
Tack! <3

Nu sitter jag på Engelskan och orkar inte göra ett skit, har bara en uppgift kvar o detta ska vara klart nästa vecka, så jag har ju iaf tid på mej :)


Så då tänkte jag att jag kunde ta en liten paus o blogga lite :)

Idag, ska jag köpa saker på stan :)
JIPPI!

Följer sedan Linda till Körfältet :)

Peace and love, Anja.

Kommentarer
Postat av: emma

sv: tack så himla mycket!



jag har tyvär inte gjort headern själv



tack, du med;)<3

2011-02-23 @ 16:51:50
URL: http://llovve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0