Shite!!

Ojsan, såg att min uppdatering inte va sådär jätte bra. :)

Men de kan jag ju alltid ändra på.
Nu ligger de till såhär att vi ska ha en manlig modell på skolan, så jag har såklart bjudit in min kille, han har börjat fått jätte långt hår och jag börjar att störa mig på de :P HAHAHAH!


Skolan denna vecka har varit skit slapp. :)

Måndag - Salong, Engelska ( kollade på film )
Tisdag - Svenska, Idrott ( åkte skridskor, hur roligt som helst ju!!! :)
Onsdag - Ledig
Torsdag - Salong, ( sen efter jag har klippt Erik så får jag sluta !! :) )
Fredag - Börjar inte förns 12.30, SOVMORGON!!! :)


Peace and love, Anja.
Kommentarer
Postat av: juliciouz

var gärna med och delta i min Dagens Blogg tävling, drar 7 vinnare ikväll :D

2011-02-18 @ 07:53:42
URL: http://juliahillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0