mitt favortit minne, 17.

Hm, jadu mitt bästa minne.

De va nog när jag träffade Linda Swanesjöö för första gången på många många år.
Som ni kanske inte visste så är Linda Swanesjöö en av mina närmaste vänner.
Vi hänger alltid ihop, nu har hon varit sjuk, vilket känns skit tråkigt!!

Men hon ska äntligen komma på skolan imorgon. AWESOME!

Ehm, jag och Linda har lekt när vi var små.
Linda har väldigt svaga minnen av de medans jag nästan inte minns något alls.
PINSAMT!
HAHAHAHA!


Aa, minns så väl när hennes mamma kom hem till mig för tre sommrar sen och berättade att 
hennes dotter skulle ju komma upp hit till Jämtland och hon var ju så otroligt glad över de.
Åå, så härlig mamma. Visade en bild på Linda och sa aa de här är Linda.

Sen efter några veckor eller så, träffade jag henne nere vid bajsviken där hon och hennes kompis va o fiskade.
Men verkade som om att de inte gick så jätte bra för dom för att hela fiskelinan hade tjorvat ihop sej :P
HAHAHAHA!

De är iaf mitt favvo minne :)




Min underbart fina vän. <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0