lyckad dag iaf.

tjenamors!


Som sagt så vare ju meningen att jag och familjen och gubben skulle åka till Sundsvall, men de blev inte av för att mamma är sur nu när hon väntar barn :)

Ehm aa, hon får väl vara de då.

   istället så följde jag med ett gäng till Storåbränna :)

De var riktigt roligt, men de va ju inte de bästa vädret ... Så jag tror att jag har förfrusit min snook ... AJ!
Ehm, påvägen hem så var jag inte den gladaste flickan på denna jord, de va sjuk jobbigt.
Nu har jag jätte ont i ryggen och fryser som en tok, tur att min älskling snart kommer, då kanske han kan värma mig lite. <3 MYS!


 ikväll blir de mys och kolla på Melodifestivalen, hoppas att Linda Swanesjöö känner sig bättre så man kanske kan våldsgästa henne o kolla med henne :)
De vore ju inte så dumt.


Ajja, nu ska jag ta och värma mig och vänta olidligt på Erik. <3


Peace and love, Anja.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0