irriterad! JÄVLA **** KGKALGNLAKNSDG **

Åh vad arg jag blir, denna vecka har gått skit fullt ut! :O

FATTAR FAN ITNE VAD DE ÄR!
Å de är absolut inge roligt ...

Mamma ringde mig i onsdags å sa " ska du med till sundsvall på lördag? "
- ABSOLUT!!


Nu när man kommer hem, " de blir nog inge sundsvall... "

JÄVLA FANSKAP!

Åh vad jag blir arg alltså, varför inte kunna hålla ngt som man lovat! :O
Nejj men de går ju inte för sig heller, nej nej.
Jag heter Carina o jag har inge liv!

SNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPP!


AJJA!

SKIT LIV.

Peace and love, Anja.
Kommentarer
Postat av: juliciouz

ny dagens blogg tävling finns nu uppe :D

2011-02-05 @ 12:28:32
URL: http://juliahillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0