hemskt!

Gud vilken natt alltså, detta har jag inte varit med om på länge ...

Hade värsta marddrömmarna och svettades som en gris.
Igår gick jag å la mej innan 10 kände mig trött å slut efter gårdagen.
Somnade fort, sedan vaknar man upp kl 12 och jag är alldeles dygn blöt ...
HJÄLP!!
Klev upp en stund sedan har jag legat å drömt jätte konstiga saker ..
Typ att jag slog mamma i magen å skit ...
FÖRLÅT mamma!


Tog å stannade hemma idag från skolan, vill inte riskera å bli sämre.
Men de va ju så att jag skulle göra ett matteprov idag ... FAN!

Får göra de nästa onsdag då.


Tänker ta mej ett glas mjölk nu o bara slappa. :)

Peace and love, Anja.

Kommentarer
Postat av: sara linnéa therese

Hej tack så jätte mycket!

Tyvärr kan inte jag göra headers men du kan höra med www.jennsiii.blogg.se som gjorde min design hon gör verkligen jätte fina:)

ha en bra dag!

2011-02-23 @ 14:58:46
URL: http://sltr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0