vila i frid Kristoffer Engqvist. <3

Du lämnade denna värld alldeles för tidigt, önskar att man kunde spola tillbaka tiden och börja om.

De är så mycket som jag inte fick säga till dej, något jag ångrar så stort just nu.

Du var sån otroligt mysig pojke.

Det är helt ofattbart att de skulle hända just dej.

JAG SAKNAR DEJ! <3

Kristoffer Engqvist du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta. Kommer aldrig att glömma ditt varma leende varje gång vi träffades. Ångrar så mycket.

Hoppas att vi ses på andra sidan.

Vila i frid vackra ängel! <3



Tänker på dej. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin kille!!!!

2011-08-20 @ 13:47:34
Postat av: Linda - Träning & mitt liv

nej va hemskt:( vill ju inte va otrevlig o fråga vad som hänt? men förstår att de e jobbigt, min vän har mist sin bror för inte så länge sen heller

2011-09-14 @ 19:21:08
URL: http://lindamalmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0