there is a darkness im always see in your eyes.

Tjenamors!
Blir tuvär inte så mycket bloggande nu när jag flyttat in till nya lägenheten, Torgbrinken!
Har inte hunnit fixat tvn eller internet. Får de väl i slutet av månaden, perfekt till skolan börjar :)
Såg att min statisik på besökare hade stigt ett antal, guuuuuuuuud vad roligt att de är så många som pallar läsa all skit jag skriver ner. :)
Haha, kom hem från föllinge idag.
Min moster var super snäll och fyllde både min kyl o frys med käk!
Men blir inte att man äter hemma, bjuden på grillmiddag hos svärmor.
Köpte även en super skönt o snygg tröja på BikBok idag. ( Lägger in bild sen )

Ja, hörde att de va fest på Rödön får se om man kanske pallrar sej dit eller inte.
Nån som ska dit?

Skön bild från yran!

I belive in angels.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0