SLUT PÅ IDOL ! :)

10 FAVORITER
Färg: Brun, rött, lila och ljusa färger :)
Mat: Kycklingsallad
Band: Oj, ingen aning. :) ALLTÄTARE.
Film: the last song. ♥
Bok: ingen för tillfället..
Sport: Fotboll skarevaaa!
Årstid: sommaren, å vintern
Veckodag: fredag, hela helgen framför sig
Glassmak: ehm, annasisglass. :D
Tid på dygnet: kvällen nångång, inte för sent, inte för tidigt!


9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: sådär
Smak: smaken är som baken.
Kläder: tights, t-shirt & kofta.
Bakgrund: på datorn? mig å linda. <3
Nagellack: inget alls.
Tid: 21.03
Omgivning: TV, blommor, soffa, tavlor, frukt, skåp, bord.
Irritationsobjekt: hår!!


6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: nix
Brutit mot lagen: jarå
Blivit arresterad: nejnej:)
Badat naken: japp
Varit med på TV: nej.
Kysst någon du inte känner: nope

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Erik, Linda och Linda i trust them to 100 %
Du tycker om: tycker om alla mina vänner !
Du inte gillar: haha, skrivs inte här :P


2 VAL
Kaffe eller te: Te, kaffe är inte alls gott.
Vår eller höst: Vår!

1 ÖNSKAN:
I keep it to myself.

 

Chafför åt mamma och tomas ikväll, inväntar att dom ska ringa och säga att jag ska hämta dom :)

Nu är idol slut och jag ligger här i soffan ensam :(

Peace and love, Anja.


Kommentarer
Postat av: Linda Swanesjöö

önskan är ju självklart att sätta på mig! ;)

2010-09-18 @ 16:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0