onsdag.

Oj oj... DÅLIG UPPDATERING IGEN! :O
alltså jag förstår inte ;P Jag kan ju inte precis säga att jag är lat för att blogga men jag kan säga att jag har tappat suget för att blogga .. :/  Kanske är de för att de verkar som om att man inte får skriva vad som helst på sin blogg. Visst allt kan man inte skriva men saker som bara är liksom allmänt är väl inte så farligt?! Eller?
Ajja nog om de :)
Slutade jätte tidigt idag, 20 över 10 tror jag att jag slutade :) Haft matte HELA förmiddagen .. BLÄ!
Sen åkte jag och Linda von Swanesjöö till Lill-Änge så jag fick handla skooooor! :D JIPPI!
Sen åkte vi ner på stan och bara kollade lite :)
Nu sitter jag hemma och har precis duschat :D
Ikväll ska vi äta älgkött och potatis :) MUMS!
sen får vi se vad som händer och fötter (:
Peace and love, Anja.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0