måste bara uppdatera lite saker :)

Visste du att..

att jag vill ha - de man alltid vill ha, PENGAR!
att jag pratar - väldigt otydligt ibland.
att jag inte gillar - dem som ljuger för mig.
att jag avskyr när folk snackar - skit om en.
att kärlek är - de bästa jag vet just nu!
att jag gillar att - vara den jag är och bjuda på mig själv! :)
att jag alltid kommer att - sakna en fader i mitt liv.
att jag är hemligt förälskad i - är i hemligt förälskad längre! :D
att sist jag grät var - idag :(
att min mobiltelefon är - den bästa jag har haft!
att när jag vaknar på morgonen - vill jag alltid ligga kvar
att innan jag går och lägger mig - borstar jag tänderna.
att idag har jag - åkt buss.
att jag just nu tänker på - en grej ..
att i kväll ska jag - hm .. jag tror jag ska ha lite hemmaspa :D
att i morgon kommer jag - förhoppningsvis spela match :D
att jag hoppas - jag kommer vara frisk imorgon.


Har du:

Någon som förstår dig? Linda min älskade Linda awesome Swanesjöö (L)
Någon som du saknar? jaaaa!
Någon som du hatar? de kan man verkligen säga att jag har!
Vem kramade dig senast? Britta. (:
Vem pussade dig senast? E.

Vem ringde dig senast? E.
Vem ringde du senast? E.
Vem var hemma hos dig senast? Ehm E :)
Vem var du hemma hos senast? E.
Har du några kärleksproblem?  Inte längre, and i love it!
Har du pratat med någon idag? joo massa.
Har du gråtit idag? ja
Har du skrattat idag? ja


Jag:

Är singel? är jag ? :D
Svär ofta? kan hända.
Sjunger i duschen? ALLTID!
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? haha, haft de en gång, men de va den första å sista :D
Skrattar åt dina egna skämt? HAhahha, de gör jag alltid! :D
Skulle du plastikoperera dig om det var ofarligt och gratis? Absolut!


Har du:

Piercingar? öronen å naveln
Syskon?  lossas, och ett halv syskon på väg.... :´(
Jobb? snart hoppas jag.
För många vänner? kan aldrig få för lite vänner inte!
Rymt hemifrån? yes.
Färgat håret? ja, senast igår.
Bra självförtroende? ibland om jag verkligen känner mig snygg! :D
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja
Varit kär? är :$
Gjort något olagligt? mhm.
Somnat i skolan? haha , ja
Brutit ett ben? nej
Tappat bort mig i min hemstad? neeeee, omöligt!
Sett en fallande stjärna och önskat? jaa massa gånger (:
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? typ
Smugit ut utan lov? mjoo
En hemlighet som ingen annan vet? jao
Sovit en hel dag? yes i have.
Somnat gråtande? jaa
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? haha aa ;p
Blivit generad inför folk? haha aa.
Varit kär i någon utan att säga det till personen? ja, när jag va liten.
Ätit musslor? NEJ..
Varit på en festival? ja (y)
Haft ett förhållande i under en månad? japp
Blivit kallad player? de har jag.
Färgat ditt hår svart? nej, men svarta slingor.


Vad:

Längtar du till mest just nu? utomlands.
Ska du göra i helgen? försöka att bli frisk, annars blir jag TOKIG!
Har du för kläder på dig? Leggings o T-shirt.
Gjorde du igår? jag hade de mysigt (:
Ska du göra i sommar? Snart vinter ju !
Åt du senast? äpple.
Har du för mobil? sony ericsson Aino
Vad köpte du senast? Ehm, hårfärg och vitaminer.
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? skrika tills jag svimma.


Vem/vilka:
Slog du senast? E
Fick du sms från senast? E
Pratade du senast med? E
Skulle du kunna göra allt för? Mina vänner som jag älskar som mest!
Var du med senast av det motsatta könet? E.
Kan du lita på mest? Linda, Linda & My.
Vet mest om dig? Linda S.
Sov du tillsammans med senast? E <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0