Klipp klipp klipp (:

Åh äntligen så är de fredag imorgon :) som jag har längtat (: HIHI!
Idag har vi varit i salongen hela dagen låååång :)
Fick klippa å klippa och föna och föna :)
De gillar vi skarpt ! :D
jag och Linda Blom gick sedan ner på stan och jag handlade ett par jeans :) ME LIKE!
Sedan åkte vi hem och jag tog på mig mina springskor och sprang en bra stund:)
Fy fan vad skönt säger jag bara :)
mamma ringde även idag och sa att jag måste beställa en tid hos en läkare ... Kanske inte så roligt :/
Sen nu sitter jag och väntar :)
Den som väntar på ngt gott väntar ALDRIG för länge :) eller hur är de man säger ?
Imorgon blir de att man ska övningsköra :)
Peace and love, Anja.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0