helg och hemfärd till Föllinge (:

Hemma, efter en riktigt rolig vecka :)
Alla kanske inte visste om de men jag har bytt linje :)

kände att om jag går IDROTT Å HÄLSA kommer jag inte få någon utbildning, ( vilket jag hemskt gärna vill ha )
så jag bytte till FRISÖR! :D
Trivs som fan i klassen, måste säga att de är världens mysigaste. IIIH ! (:

Men jag har inte mått så jätte bra i veckan, gick hem i går för att jag hade feber :/ Åh, jag missar ju så mkt..
Vilket jag helst inte vill !!


ao, klippte mig i Onsdags :) Tänkte testa ngt nytt men jag är så förbannat feg så jag vågade inte :( TRÅKIG JAG ÄR ALLTSÅ!

Sedan så färgade älskade vännen My Persson Stafrèn mitt hår igår :)
( Kommer bild senare när jag har fixat till de å så, just nu är de bara ihop knulat i en boll på huvudet :D )

Peace and love, Anja.


Kommentarer
Postat av: Elin

Fastnade för den här låten när jag hörde den på radion, skön!

2010-09-03 @ 21:11:57
URL: http://fabianskarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0