bad på storsjöbadet :)

Hejhej!
Idag hade vi prov inom allt som har med hår att göra :) Säger bara, bra att jag satt å plugga i 3 timmar igår ;)
Annars hade jag fan inte klarat de :D Duktiga jag !!
hade även bad på gympan idag, STORSJÖBADET !! :D YEAH!
De va  riktigt roligt :) Ångrade att jag inte stannade med Linda å Emelie, men jag jag frös som bara fan så pallade fan inte stanna ... :/

Gick sedan ner på stan med Oskar och Evelina :) Jippi. (:
Nu sitter jag och väntar på min trogne vän Linda Swanesjöö, snacka om att vi ska snacka mkt skit nu alltså :) HAHAHHAHAHAHAH! I LOVE IT! <3
Får sedan se vad vi hittar på med :) Känner att jag vill hitta på med ngt riktigt roligt :)
Peace and love, Anja.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0