åå!

fyfan att denna jävla förkylning inte ger sej .. :(
Varit sjuk nu i 2 veckor, och jag håller på att gå åt. Alltså, har inte tränat på 2 veckor.
Jag håller på att bli tokig nu alltså, jag vill TRÄNA TRÄNA TRÄNA TRÄNA NU NU NU NU NU NU NU !!

Hoppas att jag verkligen är bättre imorgon, för då ska jag TRÄNA TRÄNA TRÄNA SOM EN TOK TOK TOK !!

Ao, idag.

Duschade och hade lite hemma spa.
Mamma och Tomas är i Sundsvall och handlar på IKEA. (:
Damsugade lite, ( för att mamma ska bli lite glad ).
Sen nu sitter jag bara och typ tkr synd om mig själv ;P



Ikväll får vi se vad som händer.
Måste väl stanna inne för att jag ska bli frisk ... :( JÄVLA SKIT!!



Peace and love, Anja.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0