Onsdag.

Hoho allihopa!
Tänkte eftersom jag är så himla korkad att jag bokade tvätt tid förns nästa månad så har jag ju tid å blogga lite nu :)
Precis, varit på skolan idag hade bara matte idag.
Satt och verkligen tryckte in massa tal i hjärnan. Tog inte en enda rast, på 3 timmar ...
Fett trött jag är nu alltså ...
Ajja, jag och Linda gick till Mona Valtersson och åt våran lunch :) Mums med kycklingsallad!
Sedan så tog jag bussen hem för att jag trodde att jag hade tvätttid men inte de itne ... nej nej!
FAN FAN FAN!
Men shite vad de snöade ut igår alltså ... SJUKT!
BLÅSER GÖR DE OCKSÅ ...
Idag blir de nog att jag ska vara med Linda och Mona så fort Mona har slutat skolan :)
Sedan blir de slagg hos älsklingen. <3

Peace and love, Anja.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0