Inget att göra för tillfället :)

2010 TEST!
Namn: Anja Carolina Blom
Kallas för: Anja ?
Födelsedag: 2 April
Stad: Östersund
Stjärntecken: Väduren
Höger eller vänsterhänt: Höger
Piercingar: Öronen  och naveln
Tatueringar: yes i have-
Längd: 163
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: Blond
Fräknar: Nejj inte alls :)
Motto: lev livet!
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland och ibland inte
Tycker du att du är attraktiv? Njaae
Dricker du? Ja
Röker du? Nej absolut inte :)
Vilket schampo använder du? GLOW :D
vilken parfym använder du? Någon som heter Vanilla
Vad är du rädd för? Otroligt mkt!
Gillar du att tvätta? Kan ju inte säga att de är de roligaste!
Gillar du berg- och dalbanor? I love it!¨

senaste…

Filmen du hyrde? Länge sedan jag hyrde :P
Filmen du köpte? Ehm tror de va baksmällan eller vad den nu heter ;)
Låten du hörde:  Lyssnar nu på Rihanna - Russian Roulette
Låten du laddade ner? många
Personen du ringde? Linda Blom (: <3
Personen som ringde dig? Hjärtat. <3
TV-program du såg? Typ stars wars ? :S


favorit…
Låt: Airplanes. :)
Sak att göra: Vara ute och springa i de sköna :)
dans: Lindy hopp ? :P
Dryck: Vatten
Kläder: Fina kläder, som är sköna :)
Film: Ehm, I rymden finns inga känslor :)
Serie: Top modell

har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Jorå de klart att jag har, jag är ju som sagt tjej ;)
Gråtit över en flicka? Njaee, eller jooo.
Blivit arresterad? nejj nejj, jag är snäll flicka :D
Träffat någon från internet IRL? Yes i have.


antal…
Gånger du varit kär? Seriöst kär är jag nu för första gången :)
Gånger ditt hjärta brustit? Ett antal ggr.
Hjärtan brustet på grund av dig? I think so ...
tjejer du pussaat: Tjejer? Kanske 3 :P
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Anja ? Ja många ggr. :P

senaste…
Boken/tidningen du läste? ÖP
Personen du fick e-mail av? Ehm, facebook.
Personen du fick brev av?  CSN
Personen du fick sms av? Krilla :)
Gången hela din familj åt middag tillsammans? kanske 2 månader sen :)
Saken du köpte? Tuggummi :) MÖÖÖÖÖMS!
Vad har du gjort idag? Varit på skolan, sedan stan :)
Brukar du svära mycket? De händer.
När stiger du upp på morgonen? 06.45 :D
Vad har du på dig? Mjukis och linne :)
Vad är du allergisk mot? Mjölk och skaldjur.
Var har du ont? Halsen och min mage ... :/
Använder du hårspray? Yeeees i do.
Kan du stå på händer? Yes i can.
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan Hellström föfan (:
Salt eller socker? SOCKER SOCKER SOCKER!
Gillar du ketchup? Jorå de gör jag :)
Är du glad nu? Jooo :)
Var du glad igår? nja
Vad dansar du till? DANSMUSIK ? :O
familjen är? mitt allt. <3
Stockholm är? Ehm, storstaden? :) VÅRAN HUVUDSTAD!
Kan du sjunga? kanske
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti :D
Land du vill besöka? ALLA! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0