Idolmys med moster och mor. <3

Sitter och kollar på idol med moster och min älskade mor (:

Åkte buss hem till Föllinge idag, HELT I ONÖDAN!! :O
Fick sms av tränaren i Föllinge typ 20 minuter efter jag hoppat av bussen att de inte blir någon match för att de laget vi skulle spela emot inte hade ett fullt lag så de gick inte att vi spelade mot dom ... :/ EHM SHITE!
FY FAN, jag hade kunnat stanna i staden och ha de roligt med min klass istället. FANFANFANFAN!
Aa hoppas att de blir något nästa helg istället ;)



Nu har jag de bara mys med moster och mor min. (:
Färgade och klippte även min mor, min första " kund " eller vad man nu ska säga :) HAHAHAHHA!

DÅLIGT SUGEN JAG ÄR PÅ ATT SÖKA TILL IDOL NU ALLTSÅ :O !!


Peace and love, Anja.
Kommentarer
Postat av: lovisa

ååh jag hoppas också att det blir nått typ nästa helg, åkte ju också hem.. vi får se till att de blir nåt helt enkelt ;)

2010-10-01 @ 21:57:19
URL: http://http:/lowsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0