home sweet home

Alltså, shite!
fan vad jag är trött, klev verkligen upp skit tidigt för att göra mej i ordning hos Linda Swanesjöö :)
jobbigt som fan å kliva upp..
Idag har vi tagit skolfoto, alltså fyfan varit skit nervös för att man vill ju verkligen att de ska se bra ut för att man syns ju föfan i skolkatalogen :O !! KATASTROF!
Fick även ta " kompiskort " med min älskade vän Linda Swanesjöö :)

Åå så vacker du är vännen. <3
Nu sitter jag och väntar på att man ska få åka på träning :)
Ska bli skönt, sen kommer älsklingen min och hämtar mig :) Är han inte för snäll. <333
Ville egentligen inte att han skulle hämta mej men han blev så tjurig när jag sa att han inte fick ;P
HAHAHHAHA!!
Ajja, min dag har varit jätte bra :)
Förutom att jag har mensvärk som fan ... :O AJ AJ AJ AJ AJ!
Peace and love, Anja.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0